נמל פרמנטל באוסטרליה

ערוץ מקוון חדש עוזר להורים לחסוך זמן בכך שהוא נותן להם גישה למידע על ילדיהם בבית הספר דרך פורטל מקוון מאובטח. QParents הוא הפורטל המאובטח המאפשר להורים של תלמידי בית הספר הממלכתי בקווינסלנד ליצור קשר עם בית הספר של ילדם, המורים, ההורים ואגודות המורים.

הפורטל מספק להורים ולמטפלים מידע על בתי הספר של ילדיהם

עמותות מורים ומורים ועבודתם. הורים ואפוטרופוסים יכולים להיכנס לאתר המותאם אישית ולבקר בעמוד המוגן באמצעות סיסמה כדי להציג מידע על בית הספר של תלמידיהם , מורים, אגודת בית ספר ואפוטרופוסים.

הורים ואפוטרופוסים לא ישתמשו בפורטל ההורים של JCPS לפעילויות לא חוקיות

כולל הפרות של חוקי הפרטיות, או בניסיון לפגוע בו או להשמידו. הורים או אפוטרופוסים שזוהו יימנעו מגישה לפורטל ההורים. חלק מההורים עשויים לרצות להגביל את התלמידים הצופים במידע הפורטל לתקופה שבה הם יכולים לשבת ולדון במידע שמשפיע רק על ילדם.

הורים או אפוטרופוסים שזיהו בעיות בטיחות בפורטל ההורים של JCPS צריכים להודיע על כך למחוז JCPS ולבתי הספר המקומיים לפני שהם מדווחים על הבעיה לאחרים

MNPS שומרת לעצמה את הזכות להוסיף, לשנות או למחוק מידע אודות התכונות של פורטל CampusParent בכל עת ולמנוע גישה לכל הורה ללא סיבה מתאימה.

על ההורים להיכנס לפורטל ההורים המקוון וללחוץ על הכרטיסייה ציונים

כדי לגשת לדוח הרציף. בחר את האפשרויות הבאות מרשימת האפשרויות העומדות בפני ההורים בפורטל CampusParent ובחר "דוח רציף". על ידי שימוש בפורטל האב, אתה מקבל את התנאים וההגבלות שבתחתית עמוד זה ומסכים לציית ולתמוך בכללים אלה. בשימוש באתר זה אתה מאשר שקראת וקיבלת את הכללים והתקנות של JCPS ומתקני ההורים והטיפול בילדים שלה וכי אתה תומך בציפיות אלה. אתה מבין שאם אתה מפר תנאים והגבלות אלה במדיניות השימוש, אתה עלול לאבד את זכותך להשתמש בפורטל ההורים של JCPS ולהיות אחראי לתוצאות אזרחיות או פליליות.

פורטל האם נגיש מכל מחשב עם גישה לאינטרנט וקל להתקנה

הורים לתלמידים שנרשמו לבתי ספר במחוז וולוסיה ולהורים לילדים שנרשמו או רשומים במחוז ספרטנבורג יכולים לקבל מידע על בית הספר ומחוז בית הספר של ילדיהם באמצעות חשבון פורטל הורים. האפשרות לצפות במשוב דרך פורטל ההורים זמינה רק להורים עם מידע. חשבון פורטל הורים זמין לכל ההורים, בין אם התלמיד רשום במחוז ספרטנסבורג ובין אם לאו.

הורים יכולים לקרוא חדשות מבית הספר

לצפות בלוח השנה של בית הספר ולגשת למידע על ילדם, כולל לוח הזמנים, המשימות והנוכחות. הורים יכולים להשתתף בחינוך ילדיהם על ידי השתתפות באירועים כגון כנסי הורים ומורים, ישיבות ועד בית הספר וישיבות הורים. קוד גישה לפורטל האב PowerSchool יישלח הביתה וניתן לאסוף אותו בבתים פתוחים. הסיכה, שהיא שם המשתמש, נשלחת בדוא"ל למחוז ומתקבלת בברכה בפורטל האב MCPS.

פורטל ההורים מציע להורים ולמטפלים אפשרות לגשת לפונקציות דיווח רציף באמצעות מערכת ניהול הלמידה (LMS)

פורטל ההורים SchoolTool הוא פורטל גישה מבוסס אינטרנט המאפשר להורים להציג מידע על בית הספר, לוח השנה של בית הספר, לוח הזמנים, המשימות והנוכחות של ילדם ללא בעיות בחשבון הפורטל שלהם. על הילד ונותן החסות שלו למלא את הטפסים הדרושים וניתן לבצע את התשלום באמצעות בקשת ויזה אם המסמך רלוונטי.

מכשיר KidiConnect ™ נעול על ידי ביטול הנעילה

והילד יכול לשלוח SMS בבטחה, הודעות קוליות ותמונות באמצעות Wi-Fi להורה – צפה ברשימות אנשי קשר שאושרו. ילדים יכולים לשלוח הודעות לרשימת אנשי הקשר שאושרה על ידי ההורים ולהשתמש ב- KidiBuzz ™ שלהם כדי לשלוח הודעה לאחת מהרשימות או אנשי הקשר שאושרו על ידי ההורים. זה מאפשר לך לאפשר או לשלול גישה, שם למכשיר ולהקצות פרופיל אליו יש למכשיר גישה, כולל בקרת הורים.

QParent מספק גישה למכשיר המבוקש למי שיש להם חשבון פורטל אב. המידע שהורד במכשיר KidiConnect ™, כמו גם נתוני הוריהם של התלמידים, מאפשרים להורים לגשת לנתוני תלמידיהם באמצעות Wi-Fi.

KidiBuzz G2

הוא חכם Wi-Fi. מכשיר שילדים והורים יאהבו וילדים יכולים לחקור בבטחה את העולם הרחב באמצעות ה- VTech Kid iBuzzG2. בקרת הורים היא בקרת הורים ותוכלו לראות רק את רשימת אנשי הקשר של ילדכם, לאשר או להזמין חברים חדשים ולהציג את רשימת אנשי הקשר שלהם G1, אך ה- G2 שונה מספר המובטלים בגרמניה עלה בשנה שעברה ב -0.2 אחוז לסביבות 32,000. מכשיר Wi-Fi שניתן להשתמש בו בכדי להציג לילדים את טכנולוגיית הסמארטפונים.

למידע מורחב בתחום של נמל פרמנטל באוסטרליה מומלץ לבקר ב- inaustralia.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני