סידור בלונים בחדר

כאשר נשענת על קשת או על קיר, אתה יכול למלא בלון Link-O-Loon באוויר או בהליום. כאשר הבלון מתמלא באוויר ולא בהליום, הוא מתיישב במצב היוצר קשת בלונים יפה. לתלות בלון עם הליום או אוויר ישן על חוט או להשתמש בקרס כדי לתלות אותו.

בלוני נייר אטימה עצמית (קראו את ההערות) ומלאים בהליום וניתנים לקשירת סרטים. אתה יכול גם להשתמש בחבלים ססגוניים לתליית הבלונים בגבהים שונים.

בלוני דפנה מלאים באוויר או בהליום בהתאם לאיכות הבלון. מעצבים אוהבים בלוני לטקס איכותיים הנמשכים 12-16 שעות במילוי הליום, אך לא כל יום.

השתמש בשקיות אשפה שקופות או שקיות נקיפות לבלונים כדי לארגן ולצבוע את הבלונים שלך כך שתוכל לתפוס בדיוק את הבלונים שאתה צריך לקשט. אם יש לך מספיק מקום במכונית, תוכל להעביר את הבלונים שלך ביתר קלות כשאתה בחוץ במהלך המסיבה.

זרי בלונים וקשתות הם דרך מצוינת וקלה להעצים את גורם הוואו במסיבה

אם אתה רוצה להוסיף קצת צבע למסיבה שלך או ליצור רקע לשולחן הקינוחים שלך, זו הדרך ללכת. בלונים בגדלים שונים בכתום, ורד, פנינה ולבן ניתנים לסידור ועיטור בבלונים בפסים, והכנת זרי פירות קלה מכפי שאתה חושב.

זהו סגנון חדשני ומרשים לשימוש בבלונים כקישוט מסיבה. השתמשו ברעיונות אלה לקישוט ושימוש בבלונים במסיבות יום הולדת בבית. זוהי דרך מסורתית להשתמש בבלונים כקישוט יום הולדת.

ישנם עוד כמה פריטי קישוט ליום ההולדת בשוק

כגון קונפטי, סרטים, תליוני תחרה וכדורי יום הולדת, שניתן להשתמש בהם בנוסף לקישוטי בלונים ליצירת מסיבה מהנה. תוכל גם להשתמש ביצירות מופת למסיבת יום ההולדת של ילדיך על ידי הוספת בלונים מרובי צבעים לתא. המשך לקרוא כדי למצוא כמה רעיונות פשוטים לקישוט יום הולדת עם בלונים.

ישנן מספר דרכים מעניינות לעבוד עם בלונים ליצירת נושא יום הולדת מהנה ויפה

להלן 5 הרעיונות האהובים עלינו לקישוט בלוני DIY שאינם דורשים מיכל הליום או טיול בחנות המסיבות. בחר מתוך 21 רעיונות לקישוט בלונים DIY כדי להפוך את המסיבה או האירוע הבא שלך למיוחד במיוחד.
למידע נוסף אודות סידור בלונים בחדר נא לגשת לאתר bjump.co.il

יש לנו טונות של קישוטי בלונים פנטסטיים שנותנים אירועים מיוחדים כמו חתונות

מקלחות תינוקות, מסיבות יום הולדת ועוד סגנון, צבע וחיוך. אתה יכול להתאים את הרעיונות האלה לקישוט בלונים ללא הליום למסיבה שלך. שכח את הנסיעה לחנות המסיבות – לקשט בלונים בהליום קל והתוצאות יכולות להיות מהממות.

במציאות

קשתות בלונים הן אחד הדברים הכי קלים לעשות, אז רציתי לשתף את ההדרכה הזו. לא צריך הרבה כדי להכין זר בלונים, אבל עלינו להזכיר שהוא מורכב מבלון שממלא את החדר באוויר (חמצן) ואינו צף, ולכן הוא חייב לתלות איפשהו. אתה יכול להשתמש במיני בלונים או לפוצץ בלונים רגילים עם מעט אוויר, והם נראים לא פחות טוב.

זרי בלונים יחזיקו מעמד לפחות שבוע

כך שלא תדאג להכין אותם יום לפני המסיבה שלך-ניתן להכין אותם ימים מראש. ממלאים את הבלונים ומקשטים את הרצועות (זכרו כיצד הם פרוסים לפני שתולים אותם, אך עדיין כדאי להוסיף את הבלונים בסוף – זה עוזר לשבור את הצבע והגודל). שים לב שאתה יכול להסיר את הבלונים אם אתה מתקשה להצמיד אותם לקיר.

העלויות משתנות, אך הדרך היקרה ביותר למלא בלון היא אם יש לך מספר וצריך מספר מכלים. בלוני סרטים שונים ואפשר לקבל מהם צורות שונות, אבל בלון לטקס אחד או שניים לשולחן הוא הרעיון.

באתר שלנו אנו מציעים שירותים לקישוט בלונים

בהם תוכל להשתמש לימי הולדת לילדים, חגיגות יום האם ואירועים משמחים אחרים. אנו מתחילים בבלונים מודפסים מתכתיים, בלונים מנוקדים, בלוני עופרת, בלוני הליום ומשתמשים בקישוטי בלונים מסוגים שונים כדי לגרום לחדר להראות תוסס וצבעוני.

בניית קשת בלונים תוצרת בית עשויה להיראות מעט מרתיעה

אך אל תתייאש כיוון שהיא קלה להרכבה ומספקת רקע נהדר לשיחה ולצילום למסיבה שלך. ערכת קשת הבלונים שלנו מכילה את כל מה שאתה צריך להכנת זר בלונים ביתי יפהפה, כולל 50 בלונים בזהב ורד 5-12, ורוד פסטל ואפור מאט, סרט זר, דבק ונקודות.

בלונים הם אחד הקישוטים הזולים והפשוטים ביותר למסיבות

חתונות וחגים. אתה יכול להפוך חדר רגיל לאולם אירועים יפהפה. ישנן טכניקות להפוך אותם לעמודים ולקשט אותם בבלונים אחרים, החל מרעיונות לחתן ולכלה ועד אנשי שלג ופסלי בלונים.

יש אוסף שלם של קישוטי בלוני DIY

כך שתראה רעיונות יצירתיים רבים שיעניקו לך השראה ויעזרו לך להשיג את הקישוטים למסיבה שלך מבלי לבזבז יותר מדי זמן וכסף. קירות בלונים הם לא רק רעיון קישוט נהדר לחתונות, אלא גם מהווים רקע צילומי נהדר. כשאנחנו חושבים על מסיבות יום הולדת, אנחנו בדרך כלל מדמיינים עוגת בלונים שבה הרבה אנשים נהנים כל כך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני