עורך דין עבירות מין

עבירות מין הן עבירות קשות וחמורות מאוד בכל הנוגע לדין הפלילי בישראל. פגיעה מינית אדם כלשהו וזאת בניגוד לרצון שלו, יכולה לגרום לו לנזקים מהותיים מאוד, הן נפשיים והם פיזיים. על פי הנתונים של המשטרה, מדי שנה מוגשות כ4000 תביעות הנוגעות לעבירות מין חמורות מאוד הכוללות מעשנה מגונה בכוח, אונס, בעילה בניגוד לחוק ועוד. על אף שמדובר על עבירות חמורות מאוד, חשוב מאוד להבין כי לא כל תלונה מתפתחת לכדי כתב אישום שמוגש כנגד הפוגע.

עבירות מין- במה מדובר?

עבירות מין הן רבות ומגוונות והן כוללות עבירות הקשורות במיניות ומשלבות הן פגיעות נפשיות והן פיזיות בנפגע. העבירות הללו יכולות לכלול, הצגה של מראה מיני לאדם כלשהו, מגע גופני, דיבור מיני, מעשים מיניים שמתרחשים באינטרנט ועוד. עורך דין עבירות מין שהוא למעשה עורך דין פלילי, אשר מייצג נאשמים וכן חשודים שונים בתיקי העבירות הללו, יודע כי מדובר על עבירות מורכבות מאוד מבחינה משפטית. בין העבירות הללו ניתן למצוא: בעילה אסורה בהסכמה, אונס, יחסי מין בין מטפל בתחום הנפש למטופל שלו, יחסי מין בין כהן דת או אדם שהעניק הדרכה כלשהי למודרך שלו, מעשה מגונה בפומבי או שלא בפומבי, מעשה סדום ועוד.

עורך דין עבירות מין

מה צריך לדעת על תיקים הנוגעים לעבירות מין?

תיקים בתחום עבירות מין, הם בעלי מאפיינים מיוחדים ביחס לתיקים פליליים אחרים. כך לדוגמא: עבירות מין לא מעטות הן עבירות אשר מתבצעות רק כאשר הנפגע והפוגע מצויים במקום. הסיטואציה המדוברת יוצרת מצב משפטי לא קל שכן, מדובר על גרסת הפוגע אל מול גרסת הנפגע והפוגע צריך להוכיח כי העבירה אכן בוצעה. עוד סוגיה נוגעת לפרשנות שיש לתת למעשה. כלומר, לא פעם הפוגע ינסה להוכיח כי המעשה התרחש אך הפרשנות שלו הייתה שונה. כלומר, בתוך מערכת יחסים זוגית אדם יכול להתלונן על אונס אך בן הזוג שלו ינסה להוכיח כי מדובר על יחסים מיניים בהסכמה ולא באונס.

למה חשוב ייצוג של עורך דין עבירות מין?

 

עורך דין עבירות מין הוא קריטי עבור כל אדם שמגיש תביעה בגין עבירת מין או עבור כל אדם שנתבע בגין עבירה זאת שכן, מדובר כאמור על תיקים מורכבים מבחינה משפטית ולעורך דין זה יש את הידע והכלים לסייע לכל אדם להתמודד בצורה הטובה ביותר בתהליך התביעה. אדם שלא בקיא ברזי המשפט בתחום זה, לא ידע כיצד עליו להתנהל, מה עליו להוכיח, כיצד להוכיח וכיצד להתנהל עם הצד השני במשפט ועל כן, חשוב מאוד שהוא יבחר מראש בשירותיו של עורך דין עבירות מין אשר בקיא במשפט בפלילי בכלל ובתחום זה בפרט ויודע כיצד להתנהל בצורה המדויקת ביותר ולהשיג עבור מרשו את המקסימום בכל היבט אפשרי בתהליך זה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני