פתיחת חנות אינטרנטית בחינם

מיתוג העסק ומיתוג החנות חשובים במיוחד לעסקים המוכרים מוצרים זמינים באינטרנט שיכולים להתאים אישית את המותג, המסרים ומאמצי השיווק שלהם. גלה היכן כדאי לבנות חנות אינטרנטית והתחל ללכת למקומות האלה כדי להכיר אותם טוב יותר.

במקרים רבים תצטרך לשלם עבור תוכנית בתשלום לפני שתוכל למכור מוצרים או שירותים בפומבי Coi מאפשרת לך ליצור חנות אינטרנטית בחינם, אך עליך להירשם לתוכנית בתשלום ברגע שתוכל להתחיל למכור לציבור. אם אתה צריך משהו שמאפשר לך ליצור חנות עובדת בחינם, מערכת Coi היא המקום הטוב ביותר עבורך.

Coi חנות אינטרנטית מאפשרת לבוני חנויות בחינם ו-Free Webs גם נותן לך מקום חופשי לבנות אתר מסחר אלקטרוני. Cafe Press הוא אתר נוסף המאפשר לך ליצור חנות מקוונת בחינם למכירת מצרכים. בוני חנויות מקוונות מציעים נסיונות חינם המאפשרים לך ליצור אתר מסחר אלקטרוני עובד.

במהלך תקופת הניסיון בחינם אתה יכול להתאים אישית את החנות שלך ולחקור את האפשרויות שלה. לאחר ההרשמה, תוכל ליצור חנות פונקציונלית מלאה שתמכור עד 10 מוצרים בשתי קטגוריות: ראשית, אתה יוצר את החנות שלך בפלטפורמה זו ורשום את כל המוצרים שלך, שנית, אתה מייעל את החנות שלך כמיטב יכולתך הפלטפורמה רוצה להציג את המוצרים שלך.

לאחר אסטרטגיה שיווקית, בחירת נישת מוצר היא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו. תחילה תן למוצר שלך שם ואחריו תיאור מפורט.
עבור עוד פרטים מורחבים אודות פתיחת חנות אינטרנטית בחינם ניתן לבקר ב-

מתחת לשדה עם נתוני המוצר תראה שדה להצגת תיאור קצר של המוצר כאשר משתמשים צופים במספר מוצרים באותו עמוד. לבסוף, בעמודה הימנית תראה שדות לתמונת המוצר הראשית ולגלריית המוצרים.

כאשר אתה מרוצה מכל המידע שנוסף על המוצר, לחץ על כפתור הפרסום כדי לפרסם אותו באתר האינטרנט שלך. לאחר השלמת תהליך העיצוב, אתה מוכן להוסיף פריטים חדשים לחנות שלך.

התיאורים שלך גם מעניקים לחנות שלך מראה מקצועי וממצבים את המוצר שלך כפתרון המושלם לבעיית הלקוחות שלך אם עושים זאת נכון תיאורי מוצרים חשובים מכיוון שהם משפרים את חווית הלקוח המתרחשת ב-100% באינטרנט, והם גם שולטים בתצוגה של המוצרים שלך עבור חנות WooCommerce.

אולי כבר ידוע שאתה יכול להשתמש בוורדפרס בחינם והחדשות הטובות הן שגם תוסף המסחר האלקטרוני הפופולרי ביותר שלהם הוא חינמי. בונה חנויות מקוונות תכונות טובות תמחור Shopify – משלב את כל ערוצי המכירה – החל מ-$29 לחודש – פלטפורמת ספקים משולבת בחינם – מצוינת עבור dropshipping ומכירת מוצרים פיזיים ואינטגרציה של plug-and-play BigCommerce – מיקוד רב-ערוצי – כן, קישוריות אמזון, eBay, Facebook וכו'. ל-Spreadshop צוות פיתוח ייעודי שמחפש מוצרים חדשים להוסיף לחנות המקוונת החינמית שלךמוצרים ללא הגבלה, וריאציות ללא הגבלה עם Builderfly, אין הגבלה למספר המוצרים שתוכלו להוסיף לחנות הוירטואלית שלכם. אתה יכול להוסיף כמה וריאציות שאתה רוצה ולהוסיף כמה תכונות מוצר שאתה צריך.

אתה יכול גם להוסיף חנות Coi לכל מספר של אתרים אתה לא מוגבל לאחד – אבל אתה מוכן להוסיף מוצרים לחנות המקוונת שלך. לפני שתוכל להתחיל למכור, עליך להגדיר כמה דברים כמו מטבע, תשלומים ופרטי משלוח. בין אם אתה פותח עסק קטן בפעם הראשונה או לזמן מה, המדריך הזה מלמד אותך איך לפתוח חנות מקוונת ב-7 שלבים פשוטים.

כאשר מאמצים את האסטרטגיה הנכונה לפני שהאתר שלך עולה לאוויר אתה יכול להציב את הקרקע להצלחת חנות אינטרנטית חכמה. אולי חשבת להקים חנות מקוונת במשך זמן מה, אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אתה חדש בתחום המסחר האלקטרוני. מעולם לא היה זמן טוב יותר מאשר היום להקים עסק מקוון.

Youtube הוא משאב שימושי במיוחד שבו אתה יכול למצוא סרטונים המראים לך צעד אחר צעד כיצד לפתוח חנות מקוונת ולמלא אותה במוצרים.

אם אתה רציני לגבי מסחר אלקטרוני אנו ממליצים להשתמש בכלי השוואת בוני החנויות שלנו כדי למצוא את הטוב ביותר עבור הפרויקט שלך. כדי ליצור את החנות שלך אתה צריך שם דומיין, אירוח אתרים ותעודת SSL אם תבחר ליצור את חנות המסחר האלקטרוני שלך באמצעות כל אחת מתוכנות הקוד הפתוח המפורטות כאן, תדע שאתה צריך לארח בנפרד.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני