צביעת חדר אמבטיה

לפני מריחת צבע נגד עובש יש לנקות את קירות האמבטיה ולהסיר כל עובש קיים בעזרת תמיסה ביתית של שלושה חלקים מים וחלק אקונומיקה. לפני צביעת חדר האמבטיה יש לשטוף את כל הקירות שייצבעו פעמיים בתמיסה נגד עובש, לא באקונומיקה, ולשטוף במים רגילים. אם היו לך בעיות עובש וטחב בחדר האמבטיה, שקלו להשתמש בפריימר וצבע נגד עובש לאחר שניקיתם היטב את המשטח ואפשרתם לו להתייבש.

הגן על קירות חדר האמבטיה והתקרה שלך מפני הנתזים והנתזים הבלתי נמנעים עם צבע איכותי עמיד בפני רטיבות כגון בנג'מין מור הילה לאמבט וצבע ספא

כחלופה לצבע עמיד לטחב, בעלי בתים יכולים לצבוע את קירות האמבטיה בצבע חצי מבריק או מבריק. צבעים מבריקים אינם מונעים צמיחת עובש, אך קל יותר לניקוי ולתחזוקה מאשר צבעי חלק וקליפת ביצה.

פעם אחת על הקיר, צבעים אלה יהרגו עובש קיים וימנעו מצמיחתם של חדשים. כדי למנוע התקלפות, יש למרוח שכבה של פריימר עמיד ללחות (כגון Kilz Kitchen & Bath Primer, זמין באמזון) על התקרה או הקירות לפני הוספת צבע הצבע העמיד לטחב.

אם ברצונך לקבל חדר אמבטיה נקי לאחר הניקוי

עליך להימנע משימוש בצבע המכיל יותר מדי מוצקים, שכן הדבר עשוי לדרוש ניקוי נוסף לפני שהמשטח שנצבע טרי יהיה חלק שוב לשימוש. הדרך הטובה ביותר להימנע מבעיות צבע היא להשתמש בצבע מיוחד לאמבטיה או רק בצבע עמיד בפני רטיבות. אפשר כמובן להשתמש בכל צבע, אבל קירות האמבטיה קצת משמינים עם השנים וצריכים ניקוי.

נכון להיום

ניתן לנקות את הצבעים הטובים ביותר מיצרני הצבע מבלי להשאיר כתמים. לוח הבסיס בחדר האמבטיה מתלכלך מאוד, והשימוש בצבע בהיר יותר מקל על הניקוי. לאחר שהצבעים המבריקים האלה יבשים, אתה יכול לנקות את קירות חדר האמבטיה עם סבון, מים ומטלית חלקה.

צבעי האמבטיה הטובים ביותר הם סאטן

חצי מבריק או מבריק עם תוספים נגד טחב. ציירים מקצועיים לעתים קרובות מרחיקים אנשים מגימורים שטוחים, מט וקליפת ביצה עבור פרויקטים בחדר האמבטיה, מכיוון שצבעים רכים נוטים להתעצב בתנאי לחות גבוהה. אתה עדיין יכול להשתמש בצבעי קיר ותערובות על בסיס מים, בהתאם לעיצוב חדר האמבטיה שלך, מכיוון שקל יותר לעבוד איתם.

בחדר אמבטיה לח

עדיף להשתמש בצבע תקרה מבריק יותר, כגון סאטן או אפילו חצי מבריק. עֵצָה. אם יש לך קיר גבס בחלק העליון של אזור המקלחת או האמבטיה שלך, בחר צבע מבריק יותר. אזורי אמבטיה יבשים צריכים לפחות כמה השתקפויות של סאטן או קליפת ביצה.

הצבע הפנימי הבהיר יותר

הוא גם פחות סובלני לכל פגמי פני השטח, אז הקפד להשקיע זמן רב בהכנת הקירות (תיקון, ניקוי וכו') ומריחת הפריימר. אם אתם מתקינים חורים בקיר לפני הצביעה, מומלץ לשקול פריימר מיוחד לקירות אמבטיה. הדרך הטובה ביותר להתחיל לצבוע את קירות האמבטיה היא להשתמש במברשת.

אם יש חורים

חריצים ופינות שצריכים גימור, ניתן להשתמש ברולר כדי לצבוע את שטח הקיר בצורה אחידה ללא מאמץ רב. כאשר הקירות יבשים, ניתן לקדם את התקרה והקירות בשכבת צבע או פריימר. כאשר הקירות יבשים לחלוטין, כסו את האזורים שיש להגן עליהם מפני צבע. לאחר ניקוי הקירות, הקפד למלא את החורים כדי שיהיה לך משטח חלק לצביעה.

חברות צבע רבות מציעות קווי מוצרים המיועדים לסביבות לחות גבוהה בעלי תכונות עמידות בפני עובש וטחב משופרות וקל לניקוי

אך ניתן גם לבחור בצבע פשוט יותר עם מרכיבים אנטי-מיקרוביאליים. פריימר טוב חשוב במיוחד אם אתה רוצה להשתמש בצבע מבריק נמוך או לא מבריק בחדר האמבטיה שלך. צבעי חצי מבריק וסאטן, כמו רוב צבעי האמבטיה, עובדים בצורה הטובה ביותר מכיוון שהם עמידים לטחב ועוזרים להרתיע את צמיחת העובש, מה שמועיל בכל הבתים, במיוחד אם הבית שלך הוא היסטורי.

אם חדר האמבטיה שלכם קטן

שקול להשתמש בצבעים בהירים כדי ליצור תחושת מרחב, ואולי גם לשקול לצבוע את האריחים ליותר אופי. יש שיטענו שחדר אמבטיה קטן יותר נותן תוצאות טובות יותר, מכיוון שהצבע על הקירות נוטה יותר לרדת מהר, מה שנותן לך זמן להסיר את המיסקינג טייפ לפני שהצבע מתייבש כדי למנוע קילוף. עבור חדר רחצה צמוד לחדר השינה, שקול צבע שמתאים לצבע צבע חדר השינה, אולי גוון בהיר או כהה יותר.

אם החלטתם לרענן את חדר האמבטיה שלכם בשכבת צבע טרייה

הצעד הראשון הוא בחירת צבע. לאחר הגדרת הצבע, בחירת הצבע הנכון היא אחד השלבים החשובים ביותר בעת צביעת חדר אמבטיה. בכל הנוגע לצבע לאמבטיה, מעצבים עכשוויים ישאפו לצבעים חמים ובהירים יותר, בעוד שבשנות ה-90 הם היו צריכים חדר אמבטיה לבן או לבן.
עבור עוד מידע בנושא של שיפוץ חדר אמבטיה עליך לגלוש לאתר shipootz.co.il

קל לצבוע חדרי אמבטיה עם הגימורים על בסיס מים של Gliden Paint

הצבע חייב להיות רענן כדי למנוע בעיות ביישום על קירות, במיוחד כאשר משתמשים בצבעים על בסיס שמן או במוצרים אחרים המיועדים למריחה על בסיס מים, שכן הם יכולים להגיב זה עם זה ולגרום לריח חזק או לייבוש של הצבע. שקול גם את אחת מנוסחאות ה-Gliddens Paint + Primer עבור מעברי קיר חדים מבהיר לכהה או כהה לבהיר; תכונות הפריימר של המוצר יגבילו את הצורך ביותר משתי שכבות.

הדבר החשוב ביותר שצריך לדעת על הכנת חדר אמבטיה לצביעה

הוא שהקירות והתקרה חייבים להיות יבשים ב-100% לפני תחילת העבודה. כמו כן, לאחר שצבעתם את התקרה והקירות בחדר האמבטיה, הניחו להם להתייבש לפחות שעתיים. שלב חשוב נוסף בעת צביעת חדרי אמבטיה הוא לוודא שהקירות נקיים לחלוטין לפני שמתחילים לצבוע. בכל חדר, אם הקירות מלוכלכים בעת הצביעה, הצבע לא יחזיק מעמד לאורך זמן, ועוד יותר בחדר האמבטיה.

אם לא תשתמש קודם בפריימר לאמבטיה

הצבע עלול להתקלף. בחר את הצבע הטוב ביותר לאמבטיה חדרי אמבטיה הם מקומות רטובים ומים יעברו על הצבע שלך לא משנה כמה תנסה להימנע מכך. ישנם הרבה צבעים וגימורים שונים לאמבטיה באיכות ובמחיר משתנים, שתוכננו במיוחד לשימוש בסביבות לחות מאוד.

החומרים הדרושים לצביעת קירות אמבטיה הם די פשוטים

צביעת ארון, אריחי מקלחת, נברשת או קיר מאחורי אסלה הם חלק מהאתגרים שתתקלו בהם, אבל לפני שתתחילו לצבוע, הסתכלו היטב על הקירות. בחדרי האמבטיה יש כמה אזורי מפתח שצריך להגן עליהם לפני שתוכל לצבוע את הקירות והתקרה שלך מבלי לעשות בלגן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני