קבלן שיפוצים בתל אביב

תנאים הנחשבים סטנדרטיים בחוזי בנייה ישראליים עשויים להיחשב כאופציונליים בצפון אמריקה. כן, שיטות הבנייה העיקריות הנהוגות בישראל שונות לחלוטין מאלו הנהוגות ברוב מדינות המערב.

עולים

המגיעים לישראל עם ניסיון בבנייה או שיפוץ בתים, מוצאים שהם צריכים לבחון מחדש היבטים רבים בענף כדי להתאושש באופן מקצועי. אתה יכול להתחיל בתור חניך אצל קבלן מקומי, או לנסות למצוא עבודה באחת מחברות הבנייה הגדולות כדי "ללמוד את היסודות". כדי לעבוד באתר בנייה בישראל צריך להיות עברית שיחה בסיסית ו"עברית עסקית" – אוצר מילים של חומרים, כלים, שיטות וכו'

המשימה שלי היום

היא למלא את הפער הזה בשפה ובמנטאליות ולעזור לך לבנות בית משלך בישראל. אהיה מתכבד ללוות אותך בתכנון, עיצוב ושיפוץ דירתך בישראל. כמו כן, אסביר לכם את כל המונחים הטכניים על מנת שתוכלו להבין בדיוק את השירותים הניתנים על ידי הקבלן.

אבדוק את עבודת הקבלן (נבחר ביחד) בדירה

אוודא שהעבודה מתקדמת לפי התוכנית, ואוודא שהקבלן משתמש בחומרי בניין איכותיים בכל היבטי הפרויקט. אבדוק אם הקבלן מבצע את העבודה לפי התוכנית שאושרה לך ומתפקד היטב. על מנת לא לחרוג מהמועד, אפתח תכנית עבודה מפורטת עם הקבלן ואבדוק בסוף כל שבוע האם הקבלן סיים את העבודה המתוכננת. אני מזמין שני קבלנים שאני מכיר ושאני סומך עליהם, הן על הגינותם והן על רמת איכות העבודה הגבוהה.

אני מתמחה בעבודה עם עולים חדשים (משפחה שעברה לאחרונה לישראל) ועם זרים שקונים דירות או בתים בישראל

באיטלקית או באנגלית. בסופו של דבר, צברתי מספיק ידע וניסיון כדי לנהל את חברת ניהול הבנייה שלי. אחר כך עבדתי בחברה שייבאה חומרי בניין מארצות הברית.

איילת בן-ערב

סמנכ"לית פיתוח עסקי באלביט מערכות אינקוביט טכנולוגיות ונצ'רס, משווה את טכנולוגיית הבנייה לטכנולוגיית הרכב, תחום שמתפתח לאט וישראל הפכה בו לשחקנית חזקה. גורמים התורמים לפיתוח טכנולוגיות הבנייה בישראל כוללים תאונות טרגיות באתרי בנייה ומחסור בכוח אדם. שיטות בנייה מודרניות יותר מאלה הנהוגות בישראל, כמו בניית מסגרת פלדה, פופולריות כאן, בעיקר לפרויקטים מסחריים. InfraLab מופעלת על ידי Enel, חברת תשתיות החשמל הגדולה בעולם, ושיכון ובינוי, קבוצת הבנייה והתשתיות המובילה בישראל מטעם רשות החדשנות בישראל.

התאחדות בוני ישראל

היא הארגון היחיד המוקדש לשוקי הבנייה, התשתיות, הפיתוח וההנדסה בישראל ומטרתו לקדם את תחום הבנייה והתשתיות בישראל, לקדם את האינטרסים והזכויות של כלל הקבלנים והבונים בישראל, ולטפל בנושאים מקצועיים שונים. צמח המרמן הינה חברת בנייה הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ונחשבת לאחת החברות האמינות והאיכותיות בישראל. החברה מאושרת על ידי מכון התקנים הישראלי לעבודות בנייה עבור רשויות ממשלתיות; כמו כן, החברה הינה קבלן מוסמך המוסמך לבצע עבודות עבור משרד הביטחון. החברה מספקת שירותי בנייה, תיקון ותחזוקה בעיקר בתעשיות הנפט והאנרגיה.

עסקי החברה כקבלן

הניתנים למעסיקים נבחרים בישראל, מתמקדים בטכנולוגיות בנייה חדישות ובפרויקטים ייחודיים. מאז 2018, החברה מציעה גם נכסים רווחיים מוכווני השקעה. החברה מונה כמה מהארגונים המובילים והחזקים ביותר מבחינה פיננסית עבור לקוחות.

המוצר נבדק על ידי שתי חברות הבנייה ויצרני השסתומים הגדולים בישראל

המוצר קיים בשוק מסוף 2019 ומשמש את חברות הבנייה בישראל, אירופה, יפן וארה"ב. לאחר בדיקות מוצלחות, UltraWis מנהלת משא ומתן עם מספר יצרני ציוד מקורי בינלאומיים (OEM) וחברות בנייה באירופה ובישראל. פרויקט פיילוט בן שלושה חודשים עם חברה איטלקית יוצא לדרך, וחברות בנייה בישראל, אירופה וארצות הברית פנו להולוארך כדי להשתמש בטכנולוגיה שלה.

תל אביב

ישראל – ג'נדה, חברה ישראלית לניהול בנייה המתמחה בפתרונות ויישומים של נראות בזמן אמת, קיבלה מענק של 300,000 דולר מרשות החדשנות בישראל להמשך פיתוח פתרון התוכנה הנוכחי שלה עם פונקציות חדשות. כספי המענקים מהמשרד ישמשו להגדלת פעילותה של גנדס בשוק האמריקאי. Genda עושה אוטומציה של ניהול זרימת עבודה בבנייה על ידי הפקה וניתוח של נתוני פרויקט בזמן אמת. Genda מנתחת את הנתונים ומספקת לקבלנים כלליים תובנות מעשיות בזמן אמת כדי לעזור להם לקצץ בזמני בנייה, להוזיל עלויות ולבנות מבנים טובים יותר.
עבור עוד מידע על קבלן שיפוצים בתל אביב ניתן לבקר באתר kablanim10.co.il

עבודותיו בעבר כוללות את המגדל המרובע במרכז העיר עזריאלי בתל אביב

וכן שלוש חנויות איקאה ישראליות ונספחים לבית החולים איכילוב בתל אביב ולבית החולים האוניברסיטאי הדסה בירושלים בעין כרם. מהקומה ה-35 של מגדלי אלון, שצפויה לגדול ל-40 קומות תוך שבועות ספורים, הם מצביעים על כמה מהפרויקטים האחרים של החברה שלהם, וברור שיילמזלר מעורב בכמחצית מגורדי השחקים שבבנייה. במרכז עסקים חדש בתל אביב. אריק אומר שזה כפול ממה שמצפים עמיתיהם בטורקיה, ובישראל, החברה משלמת כמעט את כל הוצאות העובדים האחרות, כולל חדר, פנסיון ונסיעות מטורקיה וממנה.

אולי זו הסיבה שיילמזלר צוטטה כמודל במהלך קול קורא שפרסם משרדי האוצר והשיכון למשוך שש חברות בנייה זרות נוספות לעבוד בישראל.

אירזמזלר הישראלית עוסקת בבנייה למגורים ומסחר

עם מעט פרויקטים של תשתיות ציבוריות. התערוכה תתקיים במהלך חג הפסחא ותציג כ-100 פרויקטים למגורים של עשרות חברות בנייה גדולות, ביניהן אפריקה ישראל, פרץ בוני הנגב, יוסי אברהמי, קבוצת נתנאל, אבני דרך, בוני התיכון, אמריקה ישראל, עץ. השקד, קבוצת משולם לוינשטיין, צבי צרפתי ושות' קבלני בניין, קבוצת בכר ועוד. מטרת תכנית זו היא להכיר את תכנית הבנייה של הצבא הישראלי למכירה בחו"ל (FMS) ולהציג את עבודות הבנייה הקרובות בישראל. קבלני בנייה וחברות לייצור חשמל בארה"ב ובישראל. מספק מידע על המספר הכולל של פרויקטי בנייה של USACE והצעות בנייה ישראליות; תשתיות ומבנים אופייניים למכירה פומבית; תמיכה בפוטנציאל התיקון, התחזוקה והבנייה של מתקני משרד הביטחון הישראלי בישראל; ומידע על תהליך הבקשה וההצעה, וסוגיות משפטיות שונות הקשורות לפרויקט.

קירות פנימיים בישראל בנויים באופן מסורתי מקוביות בטון. ענף הבנייה בישראל צפוי לצמוח ב-3.5% ב-2021, לאחר צפיפות של 8.9% בשנת 2020. הענף צפוי להמשיך להשתפר ב-2022, לגדול ב-3.1% ולאחר מכן לגדול ב-2.9% בשאר תקופת התחזית. (2023-2025).

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני