קורס בניית אתרים בוורדפרס

למה קורס בניית אתרים בוורדפרס

קורס בניית אתרים בוורדפרס זו דרך מצוינת ללמוד את היסודות של בניית אתרים ובגלל שמדובר בוורדפרס ניתן לבנות אתר וורדפרס כבר במהלך הקורס.

אם המורה הוא טוב הוא גם יקצר לכם את התהליך וגם יעזור לכם לבחור את התבנית והתוספים הטובים ביותר לשימושכם כדי שהאתר שלכם יהיה קל יותר לתפעול, ידידותי למנועי החיפוש וכמובן ידידותי למשתמשים ויציב וישרת אתכם לטווח ארוך.

המקום הכי טוב ללמוד בניית אתרים בוורדפרס בישראל הוא בקורס בניית אתרים פרונטלי של ארתור קלנדרוב שבמהלכו גם תוכלו לבנות אתר במהירות שיא וגם לקדם אותו קידום אורגני בגוגל לעמוד ראשון בגוגל כבר במהלך הקורס, זו ההתחייבות של ארתור קלנדרוב(שיווקנט) – מומחה שיווק באינטרנט עם נסיון של 19 שנים, בעלים ומייסד חברת שיווק באינטרנט מובילה בישראל – שיווקנט. 

 

"לא לכל אחד יש אומץ להבטיח לקדם את האתר קידום אורגני בגוגל לעמוד ראשון בגוגל תוך שלושה חודשים, אני לוקח את האחריות הזו על כתפי כי יש לי מספיק ביטחון ונסיון ואני יודע מה הכלים והדרך לעשות את זה נכון ובצורה היעילה ביותר, יש כאן כמובן את החלק של התלמידים ואני יודע איך להקל עליהם לעשות את זה עם הכלים הכי מתקדמים כיום ובשיטה שפיתחתי" אומר ארתור קלנדרוב.

צפו בסרטון קצר שבו ארתור קלנדרוב מתקין אתר וורדפרס ומעצב אותו תוך חמש דקות בזמן אמת במהלך פודקאסט שבו התארח אצל ניר סבר, ותוכלו לטעום את וורדפרס ולעשות את כל מה שארתור קלנדרוב עושה גם כן בזמן שאתם צופים בסרטון, כלומר בחמש הדקות הקרובות גם אתם תוכלו לבנות אתר ראשון במו ידיכם בוורדפרס בלי דומיין ובלי שרת אחסון:

 

מה זה וורדפרס?

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות ה-CMS הפופולריות ביותר שיש ויש לה למעלה מ-60 מיליון אתרים המשתמשים בה. המספר הזה גדל מדי יום אז אם אתה רוצה להיות מפתח אתרים, וורדפרס היא מקום מצוין להתחיל בו!

פטפורמת בניית האתרים של וורדפרס היא המלכה של פלטפורמות ה-CMS מכיוון שהיא קלה לשימוש, יש לה קהילה ענקית ויש אלפי תוספים שיעזרו לך לגרום לאתר שלך להיראות בדיוק כמו שאתה רוצה.

וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח (CMS). היא שוחררה לראשונה בשנת 2003 על ידי מאט מולנווג ומייק ליטל. התוכנה יכולה לשמש כדי להפעיל את הבלוג או האתר שלך, או כפלטפורמה לאתרים אחרים. יש לו גם מגוון רחב של תוספים המאפשרים לך להתאים אישית את האופן שבו האתר שלך נראה ומתפקד.

וורדפרס מספקת פלטפורמה חזקה לבניית אתרים, בלוגים וחנויות מקוונות. וורדפרס הפכה ל-CMS הפופולרית ביותר באינטרנט בגלל הפשטות, הגמישות וקלות השימוש בה. עם וורדפרס תוכלו ליצור כל סוג של אתר או בלוג שתרצו.

מהם התוספים הטובים ביותר לשימוש עבור אתר וורדפרס שלך?

וורדפרס היא אחת מפלטפורמות ה-CMS הפופולריות ביותר ויש לה קהילה ענקית של מפתחים שיוצרים תוספים כדי לשפר את הפונקציונליות שלה.

ישנם תוספים רבים שיכולים לעזור לך לבנות את האתר שלך, אך לא כולם אמינים. במאמר זה ריכזנו רשימה של תוספי וורדפרס הטובים ביותר עבור כל סוג של בעלי אתרים.

תוסף וורדפרס הטוב ביותר לבלוגרים: Jetpack

תוסף וורדפרס הטוב ביותר לצלמים: Visual Composer

תוסף וורדפרס הטוב ביותר לבעלי חנויות מסחר אלקטרוני: WooCommerce

תוסף וורדפרס הטוב ביותר ליוצרי וידאו: Wistia

וורדפרס היא פלטפורמה פופולרית לבניית אתרים בגלל אופי הקוד הפתוח שלה והקהילה הגדולה של מפתחים. זה גם קל לשימוש, מה שהופך אותו מושלם למתחילים.

בניית אתר וורדפרס יכולה להתבצע בכמה שלבים פשוטים:

1) קנה שם מתחם(דומיין = DOMAIN) ואחסון

2) התקן וורדפרס בחשבון האחסון שלך

3) התקן תוספים

4) הגדר את הגדרות האתר שלך

5) הוסף תוכן לאתר שלך

6) העלה תמונות, סרטונים וקבצים אחרים לפי הצורך.

איך להפוך אתר וורדפרס לידידותי לנייד?

התעבורה הסלולרית היא כעת יותר מ-50% מכלל התעבורה באינטרנט, והיא צפויה לגדול ל-80% בשנים הקרובות.

המשמעות היא שאם עדיין לא עשית זאת, הגיע הזמן להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד.

למרבה המזל, עם תיקון בלחיצה אחת, תוכל להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד בפחות מ-5 דקות.

קורס בניית אתרי וורדפרס יראה לך כיצד לעשות זאת בכמה שלבים פשוטים.

הקורס ילמד אותך כיצד להפוך את האתר שלך לידידותי לנייד בלחיצה אחת בלבד.

קורס זה מיועד לכל מי שרוצה ללמוד כיצד ליצור אתר מותאם לנייד בוורדפרס.

קורס זה ילמד אותך בין היתר את היסודות של יצירת אתר ידידותי לנייד ויספק כמה עצות מועילות כיצד לבצע אופטימיזציה של האתר שלך למנועי חיפוש.

שיווקנט – הפקת סרטון תדמית שיווקי לעסקים וקידום בגוגל, יוטיוב ופייסבוק

 כתובת: שז"ר 67, תל אביב, 6819060 

טלפון: 054-238-3789 

https://shivuknet.co.il 

https://goo.gl/maps/dc9qGobXBKYFNDwb8

https://shivuknet.business.site/

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני