קלאביו VS מיילצ'ימפ – במה כדאי לבחור?

בנוף ההולך ומתפתח של שיווק בדוא"ל, שתי פלטפורמות הופיעו כמובילות: Klaviyo ו-Mailchimp. פוסט בלוג זה נועד לנתח את היתרונות והחסרונות של כל פלטפורמה, לספק השוואה מקיפה כדי לסייע לעסקים בבחירה מושכלת.

1. 'Klaviyo או Mailchimp: מי מחזיק בקצה בתכונות?'

כשמדובר בבחירה בין קלאביו ל-Mailchimp, אחד הגורמים המרכזיים שיש לקחת בחשבון הוא מגוון התכונות שמציעה כל פלטפורמה. גם Klaviyo וגם Mailchimp מציעים מגוון תכונות שיעזרו לעסקים לנהל את מסעות הפרסום שלהם במייל ביעילות.

מובן שעסקים רוצים להבטיח שתהיה להם גישה לכלים ולפונקציונליות הדרושים כדי לענות על הצרכים הספציפיים שלהם. Klaviyo מתגאה בסט חזק של תכונות, כולל יכולות אוטומציה מתקדמות, המלצות מוצר מותאמות אישית וניתוח מעמיק. תכונות אלו מאפשרות לעסקים ליצור קמפיינים ממוקדים ומותאמים במיוחד בדוא"ל, וכתוצאה מכך מעורבות ושיעורי המרה טובים יותר.

מצד שני, Mailchimp מציעה גם מגוון רחב של תכונות, כולל תבניות הניתנות להתאמה אישית, בדיקות A/B ושילוב מדיה חברתית. עם זאת, חשוב לציין שחלק מהתכונות המתקדמות יותר, כגון אוטומציה מתקדמת והמלצות מוצר מותאמות אישית, זמינות רק בתוכניות במחיר גבוה יותר.

כאשר משווים את התכונות של Klaviyo ו- Mailchimp, חיוני להעריך את הדרישות הספציפיות של העסק שלך. שקול אם אתה צריך אוטומציה מתקדמת, המלצות מותאמות אישית או תכונות ספציפיות אחרות. בנוסף, קחו בחשבון את מדרגיות הפלטפורמה והאם היא יכולה להכיל את הצמיחה של העסק שלכם בטווח הארוך.

1. אינפוגרפיקה המציגה את התכונות השונות של Clavio ו- Mailchimp
1. אינפוגרפיקה המציגה את התכונות השונות של Klaviyo ו- Mailchimp

2. 'האם אתה משלם יותר עבור פחות? הערכת מבני תמחור'

כשמדובר בבחירת פלטפורמת שיווק בדוא"ל, התמחור הוא גורם מכריע שיש לקחת בחשבון. עסקים רוצים להבטיח שהם מקבלים את התמורה הטובה ביותר עבור כספם. השוואת מבני התמחור של Klaviyo ו-Mailchimp יכולה לעזור לקבוע אם אתה משלם יותר עבור פחות.

Klaviyo מציעה מבנה תמחור המבוסס על מספר אנשי הקשר ברשימת הדוא"ל שלך. הם מציעים תוכנית חינמית לעסקים עם עד 250 אנשי קשר, מה שהופך אותה לאופציה אטרקטיבית עבור עסקים קטנים או אלה שרק מתחילים את דרכם. ככל שרשימת הדוא"ל שלך גדלה, Klaviyo מספקת תוכניות תמחור מדורגות המתאימות לצרכים העסקיים שלך.

Mailchimp, לעומת זאת, מציעה מבנה תמחור המבוסס על מספר המנויים והתכונות שאתה צריך. יש להם תוכנית חינמית זמינה לעסקים עם עד 2,000 מנויים, מה שהופך אותה לאופציה טובה גם לעסקים קטנים. עם זאת, ככל שבסיס המנויים שלך גדל או אם אתה זקוק לתכונות מתקדמות יותר, התמחור יכול לעלות באופן משמעותי.

כאשר מעריכים את מבני התמחור של Klaviyo ו-Mailchimp, חשוב לקחת בחשבון את הצרכים הספציפיים של העסק שלך. עיין מקרוב בתכונות הכלולות בכל תוכנית וקבע אם הן תואמות את הדרישות שלך. העריכו את יכולת ההרחבה של מבנה התמחור והאם הוא יכול להכיל את הצמיחה של רשימת הדוא"ל או בסיס המנויים שלכם.

3. 'קלות שימוש: האם Klaviyo ידידותית יותר למשתמש מ-Mailchimp?'

ידידותיות למשתמש היא גורם מכריע שיש לקחת בחשבון בעת בחירת פלטפורמת שיווק בדוא"ל. אחרי הכל, אתה רוצה פלטפורמה אינטואיטיבית וקלה לניווט, גם למי שאולי אין לו ידע טכני נרחב. בואו נחקור כיצד Klaviyo ו- Mailchimp משתווים מבחינת נוחות השימוש.

  • 1. ממשק וניווט:
    גם Klaviyo וגם Mailchimp מציעים ממשקים ידידותיים למשתמש שמושכים ויזואלית וקלים לניווט. עם זאת, Klaviyo לוקח את ההובלה במונחים של פשטות ובהירות. הפלטפורמה מספקת פריסה נקייה ומאורגנת, מה שמקל על המשתמשים לאתר את הכלים והתכונות שהם צריכים. Mailchimp, למרות שהוא ידידותי למשתמש, יכול לפעמים להרגיש עמוס, במיוחד למתחילים.
  • 2. יצירה ועיצוב דוא"ל:
    יצירה ועיצוב של מיילים צריכים להיות תהליך חלק, ללא קשר לרמת המומחיות שלך. Klaviyo מציעה עורך גרירה ושחרור המאפשר למשתמשים להתאים אישית בקלות תבניות דואר אלקטרוני ולהוסיף אלמנטים כגון תמונות, כפתורים וטקסט. מצד שני, Mailchimp מספק עורך גרירה ושחרור דומה, אבל זה יכול להיות מעט יותר מורכב לניווט. מתחילים עשויים למצוא את תהליך יצירת הדוא"ל של Klaviyo אינטואיטיבי יותר.
  • 3. אוטומציה וזרימות עבודה:
    אוטומציה היא תכונה מרכזית בשיווק בדוא"ל, המאפשרת לעסקים לייעל את מסעות הפרסום שלהם ולחסוך זמן. Klaviyo מצטיינת בתחום זה, ומציעה בונה אוטומציה וזרימת עבודה חזקה שפשוטה לשימוש. משתמשים יכולים להגדיר בקלות טריגרים, פעולות ותנאים כדי להפוך את רצפי האימייל שלהם לאוטומטיים. Mailchimp מספקת גם תכונות אוטומציה, אבל הממשק יכול להיות קצת מכריע למתחילים, ודורש יותר זמן ומאמץ כדי להבין ולנצל ביעילות.

 

3. צילום מסך של ממשקי Clavio ו-Mailchimp כדי להדגיש את הידידותיות למשתמש
3. צילום מסך של ממשקי Klaviyo ו-Mailchimp כדי להדגיש את הידידותיות למשתמש

4. 'תמיכת לקוחות: האם Klaviyo או Mailchimp מציעות סיוע מעולה?'

כשזה מגיע לתמיכת לקוחות, סיוע אמין יכול לעשות את כל ההבדל במסע השיווק שלך בדוא"ל. הבה נשווה את הצעות תמיכת הלקוחות של Klaviyo ו-Mailchimp כדי לקבוע איזו פלטפורמה מציעה סיוע מעולה.

Klaviyo ידועה בתמיכת הלקוחות יוצאת הדופן שלה. הם מספקים תמיכה בצ'אט חי 24/7, ומאפשרים למשתמשים לקבל סיוע מיידי בכל פעם שהם נתקלים בבעיות או יש להם שאלות. בנוסף, Klaviyo מציעה בסיס ידע מקיף עם מאמרים, מדריכים ומדריכים כדי לעזור למשתמשים לפתור בעיות נפוצות בעצמם. צוות תמיכת הלקוחות שלהם מגיב ובעל ידע רב, מבטיח שהמשתמשים יקבלו פתרונות מהירים ומועילים.

מצד שני, Mailchimp מספקת גם אפשרויות תמיכת לקוחות, אך הן נופלות מעט מאחורי Klaviyo מבחינת היענות וזמינות. בעוד Mailchimp מציעה תמיכה בדוא"ל, ייתכן שייקח זמן רב יותר עד לקבלת תגובה בהשוואה לאפשרות הצ'אט החי של Klaviyo. בנוסף, בסיס הידע של Mailchimp אינו נרחב כמו של Klaviyo, מה שאומר שמשתמשים עשויים להסתמך יותר על משאבים חיצוניים או פורומים קהילתיים לצורך פתרון בעיות.

יתרה מזאת, Klaviyo עושה את המייל הנוסף בכך שהיא מציעה סיוע מותאם אישית למשתמשים חדשים. הם מספקים מפגשי הדרכה אחד על אחד כדי לעזור למשתמשים להתחיל ולהפיק את המרב מהפלטפורמה. רמה זו של תמיכה מותאמת אישית יכולה להיות בעלת ערך רב, במיוחד עבור אלה שחדשים בשיווק בדוא"ל או עוברים מפלטפורמה אחרת.

השוואה בין Klaviyo ל- Mailchimp:

תכונה קלביו Mailchimp שווה ערך ל-ILS
תמחור חינם, עם תוכניות בתשלום החל מ-$99 לחודש חינם, עם תוכניות בתשלום החל מ-$9.99 לחודש חינם, עם תוכניות בתשלום החל מ-358.34 ₪ לחודש
מספר משתמשים ללא הגבלה 5 משתמשים עם תוכניות בתשלום ללא הגבלה
אינטגרציות משתלב עם Salesforce, Hubspot ועוד משתלב עם Shopify, BigCommerce ועוד משתלב עם Salesforce, Hubspot ועוד
ניתוח ניתוח ודיווח מפורטים ניתוח ודיווח פשוטים ניתוח ודיווח מפורטים

הבחירה בין Klaviyo ל- Mailchimp תלויה בסופו של דבר בצרכי העסק שלך. בעוד שהתכונות של Mailchimp מתאימות יותר לעסקים קטנים ולסטארט-אפים, Klaviyo מצטיינת בשירות ארגונים גדולים ומורכבים יותר. לשתי הפלטפורמות יש את החוזקות הייחודיות שלהן. לכן, הבנת הדרישות הספציפיות של העסק שלך היא המפתח לבחירה הנכונה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני