ריהוט גן מבמבוק

הקדמה: למה אני צריך ריהוט גן במבוק?

במבוק הוא משאב מתחדש שניתן לגדל ברוב חלקי העולם. זהו גם חלופה בת קיימא לעץ, שלעתים קרובות נלקח מיערות בסכנת הכחדה.

ריהוט גן במבוק הוא דרך מצוינת ליהנות מהחוץ מבלי לפגוע בסביבה. הם גם עמידים וחזקים יותר מרוב סוגי רהיטי החוץ האחרים.

יש אנשים שחושבים שריהוט גן מבמבוק יעלה להם יותר ממה שהוא שווה, אבל זה לא יכול להיות רחוק יותר מהאמת. המחירים של ריהוט גן מבמבוק דומים לאלה של רהיטי חוץ אחרים וחלק מהפריטים אפילו זולים יותר!

ריהוט גן במבוק הוא תוספת נהדרת לכל חלל מגורים חיצוני. זוהי דרך עמידה, דלת תחזוקה וידידותית לסביבה לרהט את הגינה שלך.

חומר הבמבוק עמיד בפני חרקים ובלייה טבעית, כך שלא צריך לדאוג לבזבז זמן בתחזוקתו. הרהיט יחזיק מעמד לאורך שנים ללא צורך בצביעה או בלכה.

הקדמה: מדוע ריהוט גן במבוק פופולרי?

ריהוט גן במבוק פופולרי בגלל יופיו. במבוק הוא חומר טבעי המתחדש ובר קיימא. זה יכול לשמש בריהוט, ריצוף ובנייה.

הבמבוק שימש במשך מאות שנים באסיה כחומר בנייה והוצג לעולם המערבי רק בשנות השמונים.

הבמבוק הוא משאב בר-קיימא ומתחדש שניתן לגדל ללא חומרי הדברה, מה שהופך אותו לחלופה ידידותית לסביבה לעצים אחרים. הוא גם גדל במהירות, ומאפשר לקטוף אותו כל 3 שנים מבלי לפגוע באוכלוסיית הצמחים.

הבמבוק הוא גם חזק מאוד, מה שהופך אותו למושלם עבור בניית רהיטים כמו גם ריצוף, קירוי ופריטים מבניים אחרים.

3 סוגים של ריהוט גן מבמבוק שכדאי לך לשקול לקנות עכשיו

במבוק הוא סוג עץ חזק מאוד ועמיד. זהו גם משאב מתחדש מכיוון שהצמח גדל במהירות וניתן לקצור אותו כל 3 עד 7 שנים. זה הופך אותו לבחירה טובה יותר מאשר סוגי עץ אחרים המשמשים לרהיטים.

שלושת הסוגים של ריהוט גן מבמבוק שכדאי לך לשקול לקנות כעת הם:

1) ספסלי גן: הם מושלמים להוספת מקומות ישיבה בגינה שלך, במיוחד אם יש לך פינת אוכל חיצונית או פטיו. הם יכולים לשמש גם כמקום ישיבה נוסף כאשר יש לכם אורחים או כאשר אתם רוצים ליהנות מהאוויר הצח בחצר האחורית שלכם. 2) שולחנות בר בחוץ: הם מושלמים להכנת משקאות או חטיפים והם מספקים מעט צל מהשמש בזמן שהם עדיין בחוץ

ריהוט גן במבוק הוא תוספת נהדרת לכל חלל חיצוני. זה יכול לספק את ההשלמה המושלמת למראה החיצוני של הבית שלך ואת מגע הגימור הנכון לגינה שלך.

ישנם שלושה סוגים עיקריים של ריהוט גן מבמבוק שכדאי לכם לשקול לקנות כעת: ריהוט גן קטן, ריהוט גן בחבילה גדולה וריהוט גן מבמבוק.

כיצד לבחור את סוג החומר הטוב ביותר עבור הצרכים שלך

ריהוט גן במבוק הוא דרך מצוינת להוסיף קצת יופי טבעי לחלל החיצוני שלך. אם אתם מחפשים דרך לגרום לחצר האחורית או לפטיו שלכם להיראות מזמינים יותר, רהיטי במבוק הם הפתרון המושלם.

ישנם סוגים שונים של במבוק שתוכלו לבחור מהם בכל הנוגע לבניית רהיטי במבוק משלכם. במבוק נעשה שימוש במשך אלפי שנים בשל הרבגוניות והעמידות שלו.

ישנם שני סוגים עיקריים של במבוק: Moso ו-Phyllostachys. מוסו הוא סוג הבמבוק שתמצאו ברוב החנויות מכיוון שהוא סוג הבמבוק הנפוץ יותר שנמצא בסין, יפן ומדינות אחרות באסיה. יש לו קיר דק מאוד שמקל על חיתוך לרצועות ליצירת רהיטים או פריטים אחרים. Phyllostachys מצד שני

עץ מטופל בלחץ הוא סוג החומר הכי זול וזמין עבור ריהוט גן מבמבוק. עם זאת, יש לו כמה חסרונות. ראשית, הוא אינו עמיד כמו עץ ארז ויכול להתעוות ולהיסדק לאורך זמן, במיוחד בסביבות לחות. שנית, הוא אינו עמיד בפני נזק או ריקבון של חרקים.

לעץ הארז עמידות טובה יותר מעץ מטופל בלחץ אך הוא יקר יותר וקשה יותר למצוא אותו. אין לו את אותה עמידות בפני חרקים או ריקבון כמו לעץ מטופל בלחץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני