תיקוני דלתות ומנעולים

חברת המנעולן בעפולה מספקת שירות מהיר של מנעולנות ניידת כי אנחנו יודעים כמה קשה ובעייתי להשתמש במנעול שבור או במפתח שאבד בבית. הטכנאים שלנו יכולים לחתוך מפתחות, להחליף מנעולי דלתות, להתקין מנעולי אב ולהגדיר במהירות את מערכת האבטחה הביתית שלך. המנעולנים שלנו למגורים ולמסחר יכולים לתקן דלתות זכוכית לחנויות, דלתות פלדה מסחריות וכל מה שביניהם.

יש לנו ניסיון רב בתיקון כל סוגי המנעולים והדלתות

אנחנו יכולים לא רק להתקין ולתקן מנעולי דלתות וחלונות בביתך, אלא גם להתקין את מערכת הטלוויזיה במעגל סגור העדכנית ביותר בביתך. ניתן להשתמש כמעט בכל מנעול ומפתח כמו מנעולי הזזה, מנעולי ארונות, מנעולי סיסמאות ואבטחה גבוהה. לנעול.

שירתנו את תושבי עפולה והסביבה במשך שנים וזכינו באמונו של מנעולן מנוסה בעפולה שיכול להחליף מנעולי דלתות

לתכנת מחדש מפתחות בבתים שלכם, לתקן כספות ולהתקין מדינה- מערכות אבטחה מתקדמות. אבטחה ואזעקה, החלפת/שבור מפתחות לבית ונותנים את כל שאר שירותי המנעולנות ברחבי הבית. חלק משירותי המנעולנות למגורים בעפולה שלנו כוללים החלפת מנעולי דלתות, קידוד מפתחות לבית, שיפוץ כספות, התקנת מערכות אבטחה ואזעקה מתקדמות, החלפת מפתחות/מסלולי בית שאבדו, וכל שאר שירותי המנעולנות למגורים.

ייתכנו כמה בעיות בעת שימוש במנעולים בבית או בעבודה

ניתן לפתור בעיות אלו על ידי תיקון המנעולים ללא החלפת המנעולים. במידת האפשר, המנעולן בעפולה שלנו תמיד ינסה לתקן את המנעול במקום להתקין מנעול חדש. במקרה זה, המנעולן שלנו יוציא בזהירות את החלק הפגום מהמנעול תוך הקפדה על נזק למנעול. הדרך הטובה ביותר לפתור את בעיית המנעול הספציפית הזו היא להחליף את הבריח או הבריח של הדלת אם לא ניתן לתקן אותם.

הסכנה של צילינדר מנעול מסתובב

היא שהוא מפריע כיצד ומתי ניתן לסגור ולפתוח את הדלת. כשהמפתח שבור ונתקע בצילינדר המנעול, אי אפשר להשתמש במנעול כדי להיכנס לבית או למשרד. על ידי הכנסת המפתח לדלת, ניתן לנעול ולפתוח את הדלת בקלות.

ניתן גם לנסות להוציא את המפתח מהמנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים כדי לשחרר חלק מהמנעול. כמוצא אחרון, עליך להסיר את המנעול כדי לראות אם יש משהו פגום או תקוע. אתה יכול ליישר אותו או להחליף חלקים מבלי לקנות מנעול חדש.
לעוד פרטים נוספים בתחום של תיקוני דלתות ומנעולים יש לגלוש לאתר eyalock.co.il

יכול להיות שמנגנון הנעילה לא יעבוד פשוט כי המנעול מלוכלך או יבש ויש לשמן אותו בגרפיט (אין להשתמש בשמן כי זה יהרוס את הפעולה)

לעתים קרובות הבעיה נגרמת על ידי מכלול שיבוב או מנגנון שיבוב פגום. אילוץ המפתח לסובב את המנעול יכול רק לסייע בפגיעה במנגנון הנעילה או בשבירת המפתח. קלות פתרון הבעיה תלויה בסוג המנעול בצילינדר.

במקרה של בעיות חמורות במנעול

לרוב עדיף להזמין מנעולן או להחליף את המנעול לחלוטין. החלפת רוב ידיות דלת הפנים היא זולה יחסית; לא מומלץ לבצע תיקון מקצועי של ידיות או מנעולים בדלתות פנים אם הם לא מיוחדים. מנעולן יכול להמליץ על מנעולים איכותיים יותר ודרכים אחרות להפוך את הבית שלך לבטוח יותר.

ייעוץ מקצועי לגבי בעיות נפוצות במנעולים ובידיות דלת

כגון מנעולי דלת תקועים או קפואים, תפסים לא ננעלים ומפתחות שבורים במנעולי דלתות. קל לזהות ולתקן בעיות במנעול דלתות כגון מנעולים לא מתאימים, אולם יש כמה דברים שתצטרך לתקן כדי לוודא שאתה מיישם את הפתרונות הנכונים. אם אתה מעשי, כמה מנעולים ניתן לתקן בהצלחה ללא ידע מיוחד. עם זאת, למנעולי דלתות אבטחה גבוהה יש מכניקה מורכבת ודורשים ניסיון של מנעולן מוסמך כמו צוות המנעולן בעפולה כאשר מתעוררות בעיות.

לרוב ניתן לתקן מנעולים לדלתות על ידי מנעולן מנוסה לפני שמתעוררת בעיה רצינית הדורשת החלפת המנעול

אין להתעלם מבעיות במנעול דלתות הנובעות מפסולת שתקע את מפתח המפתח, שכן פסולת עלולה לגרום לבעיות נוספות, כגון שבירת מפתח במנעול. בנוסף, בריח שבור או בריח שגורם לנעילת דלת להיתקע יכול להיות סימן לבעיה חמורה הרבה יותר, כמו ניסיון פריצה לבית. זה יכול להיגרם מהצטברות של לכלוך או פסולת בתוך הטירה.

זה אומר שתצטרך להסיר את המנעול מהדלת המתאימה ולקבוע אילו חלקים יש להחליף

אם זה לא עובד, עדיף לקרוא למנעולן מעפולה כדי לוודא שהבעיה נפתרה מבלי לגרום נזק נוסף למנעול. במקרה כזה ניתן לפרק את המנעול ולחקור לעומק, או לפנות למנעולן בבניין דירות או למנעולן מהמגזר המסחרי המציע שירותי תיקון מנעולים.

במקרים אלו, ניתן להסיר ו/או להחליף את תא המנעול, לתקן ולהרכיב את הידית מחדש, או לבנות מחדש את משקוף הדלת כך שיתאים למנעול. במקרים רבים מספיק להסיר את הלוח, אך במקרים מסוימים ייתכן שיהיה צורך להסיר חלק מהמנעול גם מהדלת.

אם אתה מתקשה להסיר את הבורג

הכנס את המפתח למנעול וסובב אותו לכל כיוון, ולאחר מכן משוך החוצה את צילינדר המנעול. סובב אותו עם מפתח כדי לוודא שמנגנוני הנעילה והפתיחה פועלים כהלכה. כמו כן, נסה לשלוף ולהכניס את המפתח מספר פעמים, ולאחר מכן לנעול ולפתוח את הדלת מספר פעמים.

אם המנעולים החשמליים שלך אינם תקינים, קבל את הרכב שלך בהקדם האפשרי כדי שאנשי השירות שלנו יוכלו לתקן את המנעולים החשמליים שלך. המנעולנים המוסמכים והמורשים שלנו בדאלאס מתקינים ומתקנים מאות מנעולים מדי שבוע.

בנוסף לחיסכון בנסיעה לחנות

חלקם יציעו הנחה אם יש להם חוזה לתיקון או החלפה של צילינדר מנעול הדלת. אם לאחר התקנת צילינדר חדש תזדקקו למפתחות נוספים למנעול שלכם, רוב המנעולנים המקצועיים יכולים לייצר אותם במקום. אם זה עתה ננעלתם במכונית אך אינכם זקוקים למפתח, מנעולן עשוי לגבות מכם 65 דולר כדי להחזיר אתכם. למנעול אבטחה גבוה או מנעול מסחרי עדיף לפתוח ולתקן אותו אצל מנעולן בעפולה.

בכל מקרה

בעיה מכנית פירושה שיש לתקן או להחליף את המנעול. ברוב המקרים, אם שימון מנעול הבריח ב-WD-40 או שימוש במפתח חדש לא פותרים את הבעיה, יהיה צורך להחליפו. כפי שהשם מרמז, מנעול אופסט פירושו שחלקים מרכזיים של מנגנון הנעילה מקוזזים כדי להקל על פונקציות בסיסיות של הדלת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני