איך לחגוג יום הולדת לילדה קטנה?

כאשר רק זוג חברים חוגגים את יום הולדתם, ילדכם נהנה יותר מלתקשר עם חברים בכל פעם. ביום ההולדת של ילדכם, קראו סיפור בפני הכיתה, עזרו למורה בפעילויות מתוכננות, בלו זמן בחוץ, או פשוט בילו עם ילדכם וחבריו לכיתה. הזמן את החברים של ילדך להצטרף לקונצרט יום הולדת, מסיבת ריקודים או צ'אט קבוצתי.

אתה יכול גם לארח מסיבת ארוחת ערב או לעבוד עם המורה של ילדך

כדי לרכז את כל הכיתה לשיר יום הולדת. מסיבת ספורט. אם הפעוט שלך עוסק בספורט מסוים, הזמן את כולם ללמוד איך לשחק או לקחת שיעור ממקצוען. מסיבת תחפושות. ילדים יכולים להתחפש לדמות הסרט האהובה עליהם, בעוד שמבוגרים יכולים להשוויץ בתחפושות הזוגיות הטובות ביותר שלהם או לארח נשף מסכות. מסיבת נסיכות. הפוך את הקטן שלך ליופי בנשף עם מסיבת נושא של נסיכות.

זרקו ערב סרטים בתחפושות מטופשות

כדי שהילדים יוכלו להמחיש את הסיפורים שלהם לאחר הצפייה. אם ליל הסרטים נראה לכם מהנה, אתם יכולים לקנות כרטיסים, לקשט את ה"תיאטרון", להתלבש בבגדי קולנוע, פופקורן ולקשט אותם בסוכר, לבחור אפשרויות צפייה מרובות ולתת לילד יום ההולדת לבחור את הסרט, אומר פורטר. מסיבת בריכה – מצאו בריכה קרובה או YMCA שבה ילד או ילדת יום ההולדת יכולים לבלות את היום בהתזות ובהנאה עם הפיפס שלהם.

ערכו מסיבת יום הולדת קטנה משלכם באחד מאזורי הפיקניק שלהם (אסור לאכול בחוץ מלבד עוגה)

אפשר להקים אוהל מסיבות ואל תשכחו את העוגה. למסיבות לגיל הרך, שאלו מחברים כמה שולחנות פיקניק מפלסטיק ידידותיים לילדים. קשטו את שולחן החג שלכם עם צלחות נייר ממוחזרות או מתכלות, מפות ומפיות בד.

לאחר מכן (אם אפשר) התקן את הממטרה ותן להם לעבור דרכו כמה פעמים

כדי לפנות אותו. מותחו חוט או סרטים לאורך המעברים כדי שילד יום ההולדת יוכל לתמרן מבלי לגעת בו (חשבו על המלכודת או אושן 11), תנו לו לרוץ למעלה ולרדת במדרגות אלף פעמים כדי לקבל את כל האנרגיה של ילד יום ההולדת. זה חכם לקבוע כמה פעילויות, אבל אל דאגה אם הילדים יסחפו אותם בסופו של דבר לטובת משחק עם צעצועים שונים או קפיצה מדבר אחד למשנהו במסיבה.

אם אתם מזמינים ילדים בגילאים שונים

תכננו פעילויות קטנות שהם יכולים להשתתף בהן, כמו ציור או ציור. אתם רוצים הרבה תמונות נהדרות של ילדת יום ההולדת, אז כדאי לקבוע מועד צילום בתחילת המסיבה. לפני שאתה נסחף מדי, זכור שהפעוט שלך יאהב את תשומת הלב אך לא יזכור את המסיבה בהמשך חייו. אתה עדיין יכול להפוך את יום ההולדת של ילדך למסיבה בלתי נשכחת מבלי לערוך מסיבה.

הביאו חלק מהרעיונות הללו לילדיכם (או סיעור מוחות בפעילויות שאינן מסיבות) ליום הולדת מהנה ובלתי נשכח. אם ילדכם מבולבל, אנא עזרו לנו להכין רשימה ולדון בדברים המהנים הרבים שתוכלו לעשות יחד כדי לחגוג את יום הולדתו.

החלקה על הקרח אולי הייתה פופולרית יותר כשהיית ילד, אבל זה עדיין כיף שאתה ומשפחתך יכולים לעשות יחד ליום ההולדת של ילדך. מסיבת יום הולדת תהיה אטרקציה נהדרת אם תיקח את הבן או הבת שלך ללונה פארק.

שאל במקום האהוב עליך (באולינג

משטח החלקה על הקרח, מגרש משחקים מקורה או קרוסלה) אם יש להם מבצעים או הנחות ליום הולדת. בדוק את הציוד הטוב ביותר למסיבות ילדים כדי להפוך את האירוע הביתי שלך לחגיגי עוד יותר. מצא רעיונות שימושיים ליום הולדת בכיתה מעבר לקאפקייקס וממתקים.

אלרגיות למזון ומדיניות בית הספר מקשים על ההורים לבחור את מסיבת יום ההולדת המתאימה לבית הספר שלהם

עם קצת יצירתיות ומחקר, ההורים יכולים להתחיל לתכנן מסיבות יום הולדת חסרות דאגות לילדכם בבית הספר או בכיתה. כשהילדים צעירים, שקול לדלג לגמרי על מסיבת יום ההולדת המסורתית, מציעה מחברת השאלות הפשוטות ארין בויל.

אנחנו אוהבים לגרום לילדים שלנו להרגיש מיוחדים ביום הגדול שלהם, והקוראים שלנו עזרו לנו למצוא עשרות דרכים חינמיות לחלוטין להראות לילדי יום ההולדת כמה הם חשובים לנו, מ-Yes Day ועד הפתעת ארוחת בוקר מיוחדת.

השכיבו את הילדים לישון מוקדם וחגגו עם יקירכם, גם אם זה רק כדי לעבור את היום. ארגן לינה גדולה עם חברים באמצעות זום או כל שירות צ'אט. גיבסון מציע לחגוג יום הולדת אמיתי עם המשפחה, ולערוך מסיבה לחברים חודש לאחר מכן.

אתה תמיד יכול לקבוע מחדש את המסיבה המסורתית הזו

אולי כדי לחגוג חצי יום הולדת – לאחר שמשבר הקורונה ישכך. אבל יש דרכים לארגן חגיגה משמעותית שמשפחתך תזכור לנצח. בעולם הנוכחי שלנו של "ריחוק חברתי" ונעילה, אתה עדיין יכול לחגוג ימי הולדת בסטייל ואפילו לערב את המשפחה והחברים שלך.

יום אחד בקרוב

נחזור לארח את המשפחה והחברים עם עוגה, או לחגוג יום הולדת במסיבה כיפית במקום ציבורי. אולי אנחנו לא רוצים לערוך מסיבה גדולה כדי לחגוג ימי הולדת, סיום לימודים וימי נישואין, אבל אנחנו יכולים לפחות להיפגש עם קבוצה קטנה של חברים ובני משפחה מדי פעם. חברים אלה עשויים לרצות להפתיע את ילד יום ההולדת עם עיצוב הבית שלהם, מתנות, שירים או ריקודים וכו'. חגיגת יום ההולדת של ילדכם במהלך בידוד עצמי או ריחוק חברתי יכולה להיות אכזבה גדולה לילדים בכל הגילאים.

להורים ומארחים המעוניינים לתכנן מסיבת יום הולדת בלתי נשכחת לילדים

יש לנו 13 רעיונות למסיבת יום הולדת לילדים שבוודאי יהיו הטרנדים המובילים של 2021. טיפ חדש של קייק פופס (כן, האריזה יכולה להיות אחידה טוב יותר). עם כל כך הרבה רעיונות נהדרים לבחירה, מסיבת יום ההולדת שלך בטוח תהיה גולת הכותרת. מועדון הילדים של קונטיקט חוגג את יום הולדתו ה-24 ב-2 באפריל, ואנחנו חושבים שלכל הילדים יהיה יום הולדת בערך באותו זמן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מזרן לכלבים

תהיתם פעם למה חבר הפרוותי שלכם צריך מזרון? למלווינו הכלבים מגיעה שנת לילה טובה בדיוק כמונו. פוסט זה בבלוג חוקר את העולם המרגש של מזרני